17 kwietnia 2015

Dla odświeżenia.. zielony, zdrowy koktajl.

Słodkie słodkim, ale pamiętajmy o odpowiednim odżywianiu. Dzisiaj mały detoks z m.in. zielonych owoców i warzyw :D





Ponieważ nie mam porządnej wyciskarki używam blendera i użyłam warzyw i owoców którym mój da rade, ale właśnie w ten sposób chce Wam udowodnić, że nie powinniśmy szukać wymówek jeżeli chodzi o dbanie o siebie ale powinniśmy szukać alternatywnych rozwiązań. Wierzę, że każdy z Was jest w stanie to zrobić z odpowiednim nastawieniem nie ma barier.




Dziś odświeżający, dodający energii i tzw detoks koktajl :D 

Co dziś użyłam? :
- pół świeżego ogórka 
- kiełki brokułu 
- kiwi 3 sztuki
- banan - 1 mały 
- mleko kokosowe
-mleko 1,5 % pół szkl
- łyżeczka miodu 
- mięta - kilka płatków





Wykonanie: 
Włożyć wszystkie składniki do blendera i zmiksować do pełnego zmielenia. U mnie mleko kokosowe jest domowej roboty więc nie wiem ile go potrzebowałam, ok szklanki. Ale proporcje składników wydzielajcie tak, żeby to Wam najbardziej odpowiadało. 

A oto efekt końcowy: 




2 komentarze: