3 marca 2014

03.03 - muffiny czekoladowe róże ^^ dedykowane tym, ktorzy pamietali w podziekowaniu ;*

Witam was dzisiaj w tym dziwnym dla mnie dniu, ..  wlasnie slucham muzyki, za mna pierwszy dzień mojego ostatniego naście .. kilka trudnych wyborów,  matura a mimo to.. jest coś co powoduje ze ten dzień mimo stresów jest wspanialy, chociażby tacy przyjaciele niby prawie każdy ich ma, a jak zmieniają mój świat i powodują że jest wspaniały, albo rodzina która o tobie pamięta i ich życzenia, lub oczywiscie moj cudowny, nie chwalac sie chłopak <3 moja wielka motywacja i najlepszy jak dotad wybór życiowy, czuły i najukochańszy na świecie ^^ Ale ale dosyć tego słodzenia :D zwykle tak nie mam, spokojnie.. ale jest wieczór .. i jestem zmeczona.. :D hihi
Dzisiaj mam dla was coś małego pysznego .. też wykorzystane na marcowe urodziny dla F.


Krem czekoladowy:

-serek kremowy twarogowy ( moze byc zwykly do smarowania, smietankowy, kanapkowy)
-1/2 kostki masła
-szklanka cukru pudru
-3 łyżki kakao

Masło utrzec z cukrem, następnie dodawać powoli ukrecając serek, potem kakao aż do utarcia na gładką masę:) schłodzić w lodówce przez pół h , a nastepnie udekorowac babeczki- zaczynajac od srodka przekrzywioną na jak najbardziej poziomo wyciskarke z końcówka gwiazdki wyciskac mase na babeczkę. W ten sposób uzyskamy kształt róży. 

PS. ja dodatkowo deklarowałam babeczki cukrową posypka, ale nie jest to konieczne :)



Różane muffiny czekoladowe: (12szt)

1 ¾ szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
½ łyżeczki sody
4 łyżki kakao 
¾ szklanki cukru pudru
¾ szklanki czekoladowych kropelek
1 szklanka mleka 
⅓ szklanki oleju
3 jajka

Mokre skladniki mieszamy razem, a suche w osobnej misce, na koniec mieszamy je razem, szybko, energicznie, im wiece grudek tym muffiny lepsze :) 
wykladamy je do papierowych papilotek, pieczemy ok 20 min w 170 stopniach :) Żeby nałożyć krem musza całkowicie wyciągnąć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz