30 września 2013

Babeczki wrześniowe :)

              Z okazji dzisiejszego święta Panów i chłopców, chciałabym Wam życzyć z całego serca Wszystkiego Najlepszego :) 
Na dzisiaj mam dla was przepis na babeczki które przygotowałam z moją BFF :) Są niesamowicie wilgotne, pyszne i intensywne w smaku mimo, że nie mają w sobie ani grama czekolady :)




Składniki (na 30 babeczek):

Miska nr 1 :
-3szkl mąki tortowej
-1szkl cukru
-2/3 szkl kakao
-2łyżeczki sody 
-sól ok łyzeczki


Miska nr 2:
-Duży kubek jogurtu naturalnego
-3/4 szkl wody 
-0,5 szkl oleju
-ekstrakt waniliowy lub rumowy
- 1/3 szkl alkoholu (może być wódka, rum)
- 5 łyżek syropu rozpuszczalnego do picia (my dodałyśmy imbirowego z przyprawami)

Obydwie miski zmieszać ze sobą, dość szybko i energicznie. Nakładać do papilotek lub wysmarowanych foremek i piec aż do suchego patyczka czyli ok 30 min w 180 stopniach. 







Ozdoby: 
  • wykorzystałam krem z śmietany, dość mocno go usztywniony i zabarwiony czarnym barwnikiem na szaro, dopiero po mocnym zgęstnieniu nakładany na babeczki. 
  • na wierzch położyłam literkę wyciętą z czekolady gorzkiej (u nas Goplana), roztopiłam ją, rozlałam na papierze do pieczenia i poczekałam do stwardnienia, a następnie wycinałam cienkim nożem :) 


















1 komentarz:

  1. Muffiny pierwsza klasa! Panowie na pewno by się ucieszyli :D

    OdpowiedzUsuń